Известие

Collapse
No announcement yet.

Helooo,Алфисти!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Ето малко снимки на ралиджийката.Като всяка кола си има косури и сега и ги премахвам един по един.Очакваите и клип на колата тея дни
    Attached Files

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от Balev Покажи съобщение
      Ето малко снимки на ралиджийката.Като всяка кола си има косури и сега и ги премахвам един по един.Очакваите и клип на колата тея дни
      Мечтите се сбътват най-вече с постоянство, желание и търпение. През ревизионните отвори на праговете я напръскай вътре с нещо против ръжда - може и WD40, но не масло
      Eй, изядох една буква и веднага ме изяде модераторът Само че се пише сбъДват, модераторееее!!!

      Маркирал съм ти грешната буква, не съм я сменял! Имаш наградка за голямата уста! Kris
      Last edited by Kris; d.m.y г., 19:04. Основание: доп

      Comment


      • #33
        Като екстериор по колата има много работа, но има добра линия. Почвай да махаш лепенки, слагай бели мигачи, боядисай броните бели и няма да си я познаеш. Задния мост в оригинал си е крив. Мога да ти пратя моя, като ще сваля всичко за да е максимално лек. Вече от тебе зависи. Не те знам какви рали етапи ще правиш в това състояние.
        33 16v/MR2 SW20/S3 8L

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от Kris Покажи съобщение
          Като екстериор по колата има много работа, но има добра линия. Почвай да махаш лепенки, слагай бели мигачи, боядисай броните бели и няма да си я познаеш. Задния мост в оригинал си е крив. Мога да ти пратя моя, като ще сваля всичко за да е максимално лек. Вече от тебе зависи. Не те знам какви рали етапи ще правиш в това състояние.
          Е колата те първа ще се подготвя.Няма да е пълна ралиджийка,по скоро улична реплика,за към хижа Здравец на планинско малко.Иначе подготовката започна.Днес смених свещи,и замерих компресията-11 атмосвери,казаха ми че било добре.Ако офертираш цена и за задния мост,ще е екстра,и него да отметна.Сега не я карам ,само на работата като съм,и от другата седмица следват масла,ремъци и обмислям спортен филтър (ако се предлага за модела де ) Та така,гледам да не планувам по много,че нали знаете как става като човек мн точи ножа.Ще кача и клипче утре да видите и как върви колата...

          Comment


          • #35
            Здравеите пак на всички.Извинявам се че бях позанемарил темата,но мн работа ми изкочи а и компа беше в бокса.Пускам обещаното клипче на колата-не е кои знае какво но за сток двигател с 5 човека в купето мисля че е добре.Поне мен за сега ме устройва.Така за задния мост - отива на стенд.Та значи търся си глави за сега 16V.По нататък карбове и така...Ще пиша за развитието на проекта,а сега ето и клипа :
            http://videos.streetfire.net/video/A...Run_714332.htm ...

            Comment


            • #36
              Е пак остана време да драсна един ред.Зимата малко неподготвени ни хвана....поне нас тук в Пловдив ...Е поне е сезона на дрифта...Но преди да задрифтим имам малко въпросчета.Заден мост намерих от колегата Kris,обаче и отпред нещо ми притропва и волана ми е люто тежък...Смених свещи и кабели,почистих бубината,дисртибуторната капачка също...но двигателя пак няма хубави ниски обороти и е мн неспокоен.Мисля че ще ми трябва синхронизация на карбовете(гууууустуууу ).Но главният ми въпрос е (понеже както писах и преди искам да вдигна мощноста на двигателя и да подобря окачването на автомобила с цел малко етапно време насам-натам(по завойте )) , че когато споменах на един от колегите които работят в съседният сервиз(той монтьор човека от 20 години ) каво съм решил да правя -направо изпадна едва ли не в агония.Идеята ми принципно е за карборатори Вебер с 16в глави и спортна генерация за двигателя и регулируемо Кони за окачването.Ако може някои от Старши Алфистите да ми каже аджеба да я правя ли тази "канзаска врътка",или няма смисъл и да си се уча със сток двигала....Мерси предварително!!!

              Comment


              • #37
                какво е тва '46'?!
                155 2.0 TS 8V
                ex 33 1.4 imola - 3i3i

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от maluk Покажи съобщение
                  какво е тва '46'?!
                  Бившия собственик е голям почитател на Валентино Роси

                  Comment


                  • #39
                    От 1.5 с 16в глави и карбове 40мм може да очакваш към 140-150 коня. ти си реши дали има смисъл,пък от опит ти казвам ако си мераклия човек, много не слушай майсторите какво мислят. Ако си решил да правиш нещо,го прави... майстор никога няма да ти каже добра дума за Алфа Ромео, та камо ли за 33
                    Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                    Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от DJ_STIVAN Покажи съобщение
                      От 1.5 с 16в глави и карбове 40мм може да очакваш към 140-150 коня. ти си реши дали има смисъл,пък от опит ти казвам ако си мераклия човек, много не слушай майсторите какво мислят. Ако си решил да правиш нещо,го прави... майстор никога няма да ти каже добра дума за Алфа Ромео, та камо ли за 33
                      Много си прав,ама малко хора са правили подобна интервенция и аз до колкото знам не е никак лесно.Има много проблеми около цялата интервенция.Иначи си заслужава много.Колега Balev разпитай Bobo да ти каже повече за цялата работа,защото доста добра представа специално за тази интервенция.
                      Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
                      Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
                      Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от DJ_STIVAN Покажи съобщение
                        От 1.5 с 16в глави и карбове 40мм може да очакваш към 140-150 коня. ти си реши дали има смисъл,пък от опит ти казвам ако си мераклия човек, много не слушай майсторите какво мислят. Ако си решил да правиш нещо,го прави... майстор никога няма да ти каже добра дума за Алфа Ромео, та камо ли за 33
                        140-150 коня е точната цифра.Точно толкова ми трябват.Остава само да намеря 40мм карбове и 16 в глави.Ако слуууучаино някои има под ръка да казва

                        ---------- Post added at 21:04 ---------- Previous post was at 21:03 ----------

                        Първоначално публикувано от firedragon Покажи съобщение
                        Много си прав,ама малко хора са правили подобна интервенция и аз до колкото знам не е никак лесно.Има много проблеми около цялата интервенция.Иначи си заслужава много.Колега Balev разпитай Bobo да ти каже повече за цялата работа,защото доста добра представа специално за тази интервенция.
                        Ще имам предвид.Мерси мн колега!

                        Comment


                        • #42
                          А регулируемо Кони може да си намериш от Руди 96, но стъпват около 750лв.
                          33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от Balev Покажи съобщение
                            Е пак остана време да драсна един ред.Зимата малко неподготвени ни хвана....поне нас тук в Пловдив ...Е поне е сезона на дрифта...Но преди да задрифтим имам малко въпросчета.Заден мост намерих от колегата Kris,обаче и отпред нещо ми притропва и волана ми е люто тежък...Смених свещи и кабели,почистих бубината,дисртибуторната капачка също...но двигателя пак няма хубави ниски обороти и е мн неспокоен.Мисля че ще ми трябва синхронизация на карбовете(гууууустуууу ).Но главният ми въпрос е (понеже както писах и преди искам да вдигна мощноста на двигателя и да подобря окачването на автомобила с цел малко етапно време насам-натам(по завойте )) , че когато споменах на един от колегите които работят в съседният сервиз(той монтьор човека от 20 години ) каво съм решил да правя -направо изпадна едва ли не в агония.Идеята ми принципно е за карборатори Вебер с 16в глави и спортна генерация за двигателя и регулируемо Кони за окачването.Ако може някои от Старши Алфистите да ми каже аджеба да я правя ли тази "канзаска врътка",или няма смисъл и да си се уча със сток двигала....Мерси предварително!!!
                            Ами 16V с карбуратори е много готино нещо, но не си пасват карбураторите с главите доколкото си спомням.
                            Синхронизация на карбовете 100% ти трябва, но първо си провери компресията и маркучетата за вакумите. С хидравлика ли си? А колкото до клопането - може да е от много неща

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от Stranger65 Покажи съобщение
                              Ами 16V с карбуратори е много готино нещо, но не си пасват карбураторите с главите доколкото си спомням.
                              Синхронизация на карбовете 100% ти трябва, но първо си провери компресията и маркучетата за вакумите. С хидравлика ли си? А колкото до клопането - може да е от много неща
                              В ебай има преходници от 16в глави за карбове
                              Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                              Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                              Comment


                              • #45
                                Нямам хидравлика.Реика е.Но е мн мн тежък волана.До края на седмицата ще е в другия сервиз ,че в нашия само по тоците барат маисторите,и тогава ще видя от какво тропа и как седят нещата с волана.Компресията си я проверих около 11.5 на всички е с разлика от около 0.2-0.3 атмосвери.Маркучите още утре ще ги видя старателно.Мерси за съвета !!!

                                Comment

                                Working...
                                X